Re: Nabíječka NiMH AA

Pondělí Říjen 14 21:48:49 CEST 2013

Diky Petre za realna data! Uz to neni tak moc JPP :-)
Pro novejsi AA ty 3A budou trochu pres 1C, pro AAA to bude uz vyrazne vic,
tak ted uz jen si rozhodnout, jestli 10ms je OK nebo KO.

Me nekolik tuzek spachalo sebevrazdu samovybitim ci jinou mozna nahlou
smrti. Vetsinou ale odchazely na postupne snizovani kapacity az k
nepouzitelnosti, pricemz myslim, ze jsme je pouzivali v drtive vetsine v
zarizenich, ktera se sama rozhodla, ze acu uz je prazdny.

D.O.