dieselagregát s autostartem - doplnění UPS?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 14 17:29:26 CEST 2013

Ta elektroncentrála co je v místě má ještě jiný druh regulace - AVR .
Kecá do toho nějaká elektronika, která právě udržuje U a f  - ale na
úkor průběhu sinusovky na výstupu.
Tipuju, že to 90 procentům spotřebičů ( včetně PC zdrojů, kde je na
vstupu usměrňovač) nevadí.
UPS to ale vadí, při změně odběru se  nejspíš průběh "pokroutí" a UPS to
vyhodnotí jako problém a zapne se.
To by ani tolik nevadilo, jenomže ona už někdy ani nevypne, i když má na
vstupu plnou páru z nezatíženého agregátu :-(