3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Říjen 10 13:00:12 CEST 2013

No to vypada hezky, ale to je tak vsechno. Pokud se neco takoveho vari
silovyma svarama tak je pak vetsinou nutne to vyzihat a pak pracovni
plochy nechat prebrousit.

Zakladem je, ze do svarence je treba vnest co nejmene tepla. Na to co
chcete vam staci to jen nabodovat.

jen pro predstavu:

http://www.cncnet.info/galery/Atlantis/prestavba/2013-09-07%20Atlantis%20-%20prestavba/images/20130907_140927.jpg

to horni viko se tam varilo az jako posledni - ten obvodovej svar -
takze jsem musel zavarit to hrdlo pro vicko a to plnici koleno do
rovneho plechu - to hrdlo bylo z tak 5mm zeleza (vlastne mezikruzi) -
prestoze jsme to chladil, varil po kouskach tak se to mezikruzi
zesisatilo skoro o 5mm a jeste se to cele ohlo do oblouku o cca 10cm po
te kratsi strane - musel jsem to horkotezko rovnat

Radek Vicek