3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Říjen 10 12:21:41 CEST 2013

Diky za radu. Ja to chtel varit na stridacku, ale predstavoval jsem si,
ze vzdy udelam housenku po cele delce spoje. Moje predstava totiz
je (byla), ze to bude vypadat i hezky. Ale samozrejme si rad necham
poradit, jsem uplny svarovaci zelenac.

Diky.
PL

From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 10, 2013 8:53 AM
Subject: Re: 3D tiskarna Fabster na Strojirenskem veletrhu

no o porovnani nejde - to je samozrejmost

to co myslel kolega je to, ze az to privarite "na bejka" tak vam to ty
svary pretahnou a uz s tim nikdy nic neudelate - ma to takovou silu, ze
se to kolikrat dokaze i samo potrhat, pokud nevite jak na to - na druhou
stranu kdyz premyslite tak to neni nic, ze byste musel na to mit VS

bejt vama tak to JEN naboduju - pekne stridat protejsi strany - aby se
to nepretahovalo - musite varit rychle a svary chladit - treba mokrym hadrem

ten jeden bod vas unese - takze na tu tiskarnu to bude vic nez dost dobre

Radek Vicek