Konstrukce laboratorniho zdroje

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Říjen 3 23:01:38 CEST 2013

To je preto, lebo okrem Richarda si nikto poriadne neprecital povodny
prispevok...

Aj ked je pravda, ze si jeden z mala tu v konfere, co ma pravo v tomto
smere rypat, vzhladom na dotiahnutu, publikovanu a reprodukovanu
konstrukciu.

Druhy je tuna pan kolega Puhony, na ktoreho konstrukciu isiel link v
povodnom prispevku (mimochodom, na
http://firma.puhy.cz/laboratorni-zdroj-0-30v0002-3a je jej "domaca"
verzia, aj ked zrejme totozna s tou na hw.cz), takze cakam, kym si rypne
este aj on... ;-)

wek