Konstrukce laboratorniho zdroje

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Říjen 3 21:36:40 CEST 2013

no tak nejak som predpokladal ze to dopadne. Velke plany, ako vsetko
urobit aspon 6x lepsie ako to robia ostatni.
Potom to ostane len na papieri, co znamena ze to vlastne ani velmi
nepotrebujete a keby sa to raz zrealizovalo tak s velkou
pravdepodobnostou zistite ze ani zdaleka nedosiahnete deklarovane parametre.
Podobne s multimetrom, generatorom, meracom rlc...
... musel som si rypnut, naozaj mi to nedalo :-)