3D printer

Čtvrtek Říjen 3 16:47:05 CEST 2013

No to je fakt, ze to po vypnuti spadne dolu jak zrala hruska... Mozna
tam maji ty prevodovky 1:7, co jsem tam videl v nejake nabidce k tomuto
systemu (treba zde je zminka
http://cnc.inshop.cz/plasty-pa6/zakladnikazetasystemu-2poloviny%5BCS-C12%5D?ItemIdx=10)
ale nikde jsem je je nenasel v eshopu... Poptam a uvidim, to by uz mohlo
byt OK.