RE: Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 30 16:27:10 CET 2013

Také o ní uvažuji. Dle mého celé tepelné čerpadlo je o tom, že teplo z chladiče "ledničky" která v tom funguje, se používá na ohřívání sušícího vzduchu. Představuju si to tak, že vzduch od prádla je hnán nejprve přes podchlazený výparník, kde z něj zkondenzuje vlhkost, a pak přes teplý chladič, kde se ohřeje a zpátky na prádlo.

Jakub Šerých