Sušička prádla s tepelným čerpadlem

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Listopad 30 16:18:04 CET 2013

Zdravím konféru.
Zvažuji nákup sušičky, a při letmém průzkumu trhu jsem zjistil že
existují sušičky, zajímají mne jen ty kondenzační, s tepelným čerpadlem
a bez.
Rozdíl ve spotřebě je skoro 1:2, ale nějak netuším odkud to čerpadlo
bere teplo. Z kondenzátu ho asi mnoho nebude, takže to ochlazuje
koupelnu nebo co vlastně?
Má li někdo s předmětem zkušenost prosím o vysvětlení. A hlavně by mně
zajímalo proč klasický kondenzační systém bez jakéhokoli přitápění je o
tolik ztrátovější???

Dále jsem při prohlídce několika modelů zjistil že nemají přípojku na
odpad vody, ale jen nádobku která se ručně vylévá. Je nějaký zásadní
důvod proč by nešla tenká trubička odvádějící kondenzát amatérsky
připojit do odpadu?

Dík Lubor