objednavka u Arrow - negativni zkusenost
Michal Krestan
krestan na hw.cz
Středa Listopad 27 14:09:48 CET 2013
Ano, to mate pravdu, ale komunikace probehla tako - z nasi strany
poptavka, odpoved prisla ze dodani je 3 mesice. Z nasi strany nasledne
odeslano, ze objednavame, ale musi na 100% dodrzet termin dodani. Dale
uz zadna odpoved. Komunikace Arrow je obecne dost slaba, cokoliv
poptavame u vice dodavatelu, tak bezne Arrow prijde jako uplne posledni
a to jeste s velkym zpozdenim. Obchodni oddeleni u nich je zrejmne jen
preposilac mailu bez toho, aby mel nejaky blizsi vztah k zakaznikovi.
Bezne ocekavam, co dela dalsich 99% dodavatelu, ze po objednani dostanu
potvrzeni, jinak nepovazuji objednavku za existujici. Jelikoz nam slo o
velice kritickou zakazku, tak pro me tento dodavatel svoji komunikaci
ztratil duveru a uz jsem se radeji ani dal neptal, kdyz jsem mel vetsi
jistotu jinde. Je na tom neco divneho? U me, kdyz nekdo neco objedna,
tak to take potvrdim, kdyz to trva dele, udrzuju se zakaznikem kontakt,
atd...
Michal
Dne 11/27/2013 1:06 PM, Pavel Kadečka napsal(a):
> Když je pro mě termín kritický a nepřišlo potvrzení objednávky,
> vyžádám si ho extra. Třeba tam zavolám a ověřím si, jestli ji přijali
> apod.
>
> Na co že má dodavatel upozornit? Že zboží, které jste si objednal, je
> pro vás? Nejde vůbec o to, jestli se to musí vyrobit nebo jenom někde
> nakoupit. I velkoobchod bude mít jistě velkou radost, že mu tam zůstal
> nějaký ležák, co si zákazník neodebral, protože si to mezitím koupil
> jinde...
>
> P.K.
>
>
> Dne 27. listopadu 2013 12:52 Michal Krestan <krestan na hw.cz
> <mailto:krestan na hw.cz>> napsal(a):
>
> Jo, to chapu, ale kdyz Arrow je dodavatel, kteremu zadam
> objednavku, nikdo mi ji nepotvrdi, nikdo ani nezavola, nebo
> neposle email, kdyz predem vi, ze termin dodani je pro nas
> naprosto kriticky, tak co pak s tim? Mam snad cekat, nez nekdo po
> meisici a pul mi nahodou posle email, ze zbozi je objednano a bude
> dodano? Predpokladam, ze kazda objednavka by mela byt radne
> potvrzena. Ja chcel vse zrusit jeste dostatecne predem, cca mesic
> pred planovanym terminem dodani. Kdyz se jedna o zbozi, ktere by
> se melo vyrabet jen pro me, tak na to ma dodavatel upozornit, ze
> je to nevratne, ma potvrdit objednavku, chtit pripadne zalohu, atd...
>
> Michal
>
>
> Dne 11/27/2013 12:45 PM, Pavel Kadečka napsal(a):
>> Nějak úplně nechápu sled událostí. IMHO je v případě, že chci
>> zrušit objedávku na místě nějaké zrušení objednávky. Nejlíp asi
>> písemně s telefonickým ověřením nebo naopak telefonicky požádat o
>> zrušení a když mi potvrdí, že to jde, poslat e-mail, například.
>>
>> Pokud si něco objednám a pak ještě jinde, pro jistotu, nemůžu si
>> pak vybrat, komu zaplatím a na koho udělám dlouhý nos. Představte
>> si sebe na místě dodavatele, někdo si u vás objedná, vy sám to
>> musíte objednat u velkoobchodu / výrobce, musíte zboží odebrat,
>> zaplatit a dodat vašemu zákazníkovi... a ten vám najednou řekne,
>> že už to nechce, přitom výroba už běží, peníze už tečou...
>>
>> P.K.
>>
>>
>> Dne 27. listopadu 2013 12:39 Michal Krestan <krestan na hw.cz
>> <mailto:krestan na hw.cz>> napsal(a):
>>
>>
>> Chtel bych se podelit o jednu negativni zkusenost, kterou mam
>> s nakupem u Arrow v CR. U teto spolecnosti jsem poptaval
>> jednu vec, na kterou byl prilis dlouhy termin dodani (3
>> mesice). S terminem se nedalo nic delat, tak jsem nakonec
>> toto akceptoval s tim, ze musi dodrzet termin dodani. Od teto
>> spolecnosti nebyla zadna komunikace a az za vic jak mesic a
>> pul mi prislo potvrzeni zmena objednavky s terminem dodani o
>> neco malo kratsim, nez 3 mesice. Jelikoz jsem nemohl cekat a
>> zduvodu nekomunikace Arrow jsem jim neveril, ze termin
>> dodrzi, nechal jsem si vse dodat od jineho dodavatele za cenu
>> nekolika nasobne vetsi, ale jine reseni nebylo. Arrow mi
>> zaslal potvrzeni terminu dodani a jelikoz jsem zbozi uz mel
>> od jinud, pozadal jsem je o zruseni objednavky. Jejich
>> odpoved byla jednoducha, ze to proste zrusit nejde. Zbozi
>> nikde nebylo v potvrzeni oznaceno, ze je nevratne a misto
>> toho tato spolecnost jednoduse i pres moji zadost na zruseni
>> zbozi dodala, u nas ho nekdo prijal a ted prisla i faktura.
>> Je nejaka moznost se proti tomuto branit, kdyz jsem jim
>> opakovane rikal, ze zbozi nechci jeste pred dodanim? Vysledek
>> je, ted u nas mame zbozi, ktere nikdo nechce zpet, ale mame i
>> fakturu, kterou po nas nekdo bude chtit zaplatit ze neco, co
>> nechceme.
>>
>> Michal
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
>> <http://www.HW.cz>
>> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>>
>>
>>
>>
>> _______________________________________________
>> HW-list mailing list - sponsored bywww.HW.cz <http://www.HW.cz>
>> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
> Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20131127/1d8aa196/attachment.html>
Další informace o konferenci Hw-list