<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Ano, to mate pravdu, ale komunikace
      probehla tako - z nasi strany poptavka, odpoved prisla ze dodani
      je 3 mesice. Z nasi strany nasledne odeslano, ze objednavame, ale
      musi na 100% dodrzet termin dodani. Dale uz zadna odpoved.
      Komunikace Arrow je obecne dost slaba, cokoliv poptavame u vice
      dodavatelu, tak bezne Arrow prijde jako uplne posledni a to jeste
      s velkym zpozdenim. Obchodni oddeleni u nich je zrejmne jen
      preposilac mailu bez toho, aby mel nejaky blizsi vztah k
      zakaznikovi. Bezne ocekavam, co dela dalsich 99% dodavatelu, ze po
      objednani dostanu potvrzeni, jinak nepovazuji objednavku za
      existujici. Jelikoz nam slo o velice kritickou zakazku, tak pro me
      tento dodavatel svoji komunikaci ztratil duveru a uz jsem se
      radeji ani dal neptal, kdyz jsem mel vetsi jistotu jinde. Je na
      tom neco divneho? U me, kdyz nekdo neco objedna, tak to take
      potvrdim, kdyz to trva dele, udrzuju se zakaznikem kontakt, atd...<br>
      <br>
      Michal<br>
      <br>
      <br>
      Dne 11/27/2013 1:06 PM, Pavel Kadečka napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote
cite="mid:CAE=fyGb5aSLpOnd_KOKMN-065F8JrWW30UYGz-qwwBEA81t=tA@mail.gmail.com"
      type="cite">
      <div dir="ltr">
        <div>Když je pro mě termín kritický a nepřišlo potvrzení
          objednávky, vyžádám si ho extra. Třeba tam zavolám a ověřím
          si, jestli ji přijali apod.<br>
          <br>
        </div>
        <div>Na co že má dodavatel upozornit? Že zboží, které jste si
          objednal, je pro vás? Nejde vůbec o to, jestli se to musí
          vyrobit nebo jenom někde nakoupit. I velkoobchod bude mít
          jistě velkou radost, že mu tam zůstal nějaký ležák, co si
          zákazník neodebral, protože si to mezitím koupil jinde...<br>
        </div>
        <div><br>
        </div>
        P.K.<br>
        <div>
          <div>
            <div class="gmail_extra"><br>
              <br>
              <div class="gmail_quote">Dne 27. listopadu 2013 12:52
                Michal Krestan <span dir="ltr"><<a
                    moz-do-not-send="true" href="mailto:krestan@hw.cz"
                    target="_blank">krestan@hw.cz</a>></span>
                napsal(a):<br>
                <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
                  .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
                  <div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
                    <div>Jo, to chapu, ale kdyz Arrow je dodavatel,
                      kteremu zadam objednavku, nikdo mi ji nepotvrdi,
                      nikdo ani nezavola, nebo neposle email, kdyz
                      predem vi, ze termin dodani je pro nas naprosto
                      kriticky, tak co pak s tim? Mam snad cekat, nez
                      nekdo po meisici a pul mi nahodou posle email, ze
                      zbozi je objednano a bude dodano? Predpokladam, ze
                      kazda objednavka by mela byt radne potvrzena. Ja
                      chcel vse zrusit jeste dostatecne predem, cca
                      mesic pred planovanym terminem dodani. Kdyz se
                      jedna o zbozi, ktere by se melo vyrabet jen pro
                      me, tak na to ma dodavatel upozornit, ze je to
                      nevratne, ma potvrdit objednavku, chtit pripadne
                      zalohu, atd...<br>
                      <br>
                      Michal<br>
                      <br>
                      <br>
                      Dne 11/27/2013 12:45 PM, Pavel Kadečka napsal(a):<br>
                    </div>
                    <div>
                      <div class="h5">
                        <blockquote type="cite">
                          <div dir="ltr">
                            <div>
                              <div>Nějak úplně nechápu sled událostí.
                                IMHO je v případě, že chci zrušit
                                objedávku na místě nějaké zrušení
                                objednávky. Nejlíp asi písemně s
                                telefonickým ověřením nebo naopak
                                telefonicky požádat o zrušení a když mi
                                potvrdí, že to jde, poslat e-mail,
                                například.<br>
                                <br>
                              </div>
                              Pokud si něco objednám a pak ještě jinde,
                              pro jistotu, nemůžu si pak vybrat, komu
                              zaplatím a na koho udělám dlouhý nos.
                              Představte si sebe na místě dodavatele,
                              někdo si u vás objedná, vy sám to musíte
                              objednat u velkoobchodu / výrobce, musíte
                              zboží odebrat, zaplatit a dodat vašemu
                              zákazníkovi... a ten vám najednou řekne,
                              že už to nechce, přitom výroba už běží,
                              peníze už tečou...<br>
                              <br>
                            </div>
                            P.K.<br>
                            <div>
                              <div>
                                <div>
                                  <div class="gmail_extra"><br>
                                    <br>
                                    <div class="gmail_quote">Dne 27.
                                      listopadu 2013 12:39 Michal
                                      Krestan <span dir="ltr"><<a
                                          moz-do-not-send="true"
                                          href="mailto:krestan@hw.cz"
                                          target="_blank">krestan@hw.cz</a>></span>
                                      napsal(a):<br>
                                      <blockquote class="gmail_quote"
                                        style="margin:0 0 0
                                        .8ex;border-left:1px #ccc
                                        solid;padding-left:1ex"><br>
                                        Chtel bych se podelit o jednu
                                        negativni zkusenost, kterou mam
                                        s nakupem u Arrow v CR. U teto
                                        spolecnosti jsem poptaval jednu
                                        vec, na kterou byl prilis dlouhy
                                        termin dodani (3 mesice). S
                                        terminem se nedalo nic delat,
                                        tak jsem nakonec toto akceptoval
                                        s tim, ze musi dodrzet termin
                                        dodani. Od teto spolecnosti
                                        nebyla zadna komunikace a az za
                                        vic jak mesic a pul mi prislo
                                        potvrzeni zmena objednavky s
                                        terminem dodani o neco malo
                                        kratsim, nez 3 mesice. Jelikoz
                                        jsem nemohl cekat a zduvodu
                                        nekomunikace Arrow jsem jim
                                        neveril, ze termin dodrzi,
                                        nechal jsem si vse dodat od
                                        jineho dodavatele za cenu
                                        nekolika nasobne vetsi, ale jine
                                        reseni nebylo. Arrow mi zaslal
                                        potvrzeni terminu dodani a
                                        jelikoz jsem zbozi uz mel od
                                        jinud, pozadal jsem je o zruseni
                                        objednavky. Jejich odpoved byla
                                        jednoducha, ze to proste zrusit
                                        nejde. Zbozi nikde nebylo v
                                        potvrzeni oznaceno, ze je
                                        nevratne a misto toho tato
                                        spolecnost jednoduse i pres moji
                                        zadost na zruseni zbozi dodala,
                                        u nas ho nekdo prijal a ted
                                        prisla i faktura. Je nejaka
                                        moznost se proti tomuto branit,
                                        kdyz jsem jim opakovane rikal,
                                        ze zbozi nechci jeste pred
                                        dodanim? Vysledek je, ted u nas
                                        mame zbozi, ktere nikdo nechce
                                        zpet, ale mame i fakturu, kterou
                                        po nas nekdo bude chtit zaplatit
                                        ze neco, co nechceme.<br>
                                        <br>
                                        Michal<br>
                                        <br>
_______________________________________________<br>
                                        HW-list mailing list  -
                                         sponsored by <a
                                          moz-do-not-send="true"
                                          href="http://www.HW.cz"
                                          target="_blank">www.HW.cz</a><br>
                                        <a moz-do-not-send="true"
                                          href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
                                          target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                                        <a moz-do-not-send="true"
                                          href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                                          target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                                      </blockquote>
                                    </div>
                                    <br>
                                  </div>
                                </div>
                              </div>
                            </div>
                          </div>
                          <br>
                          <fieldset></fieldset>
                          <br>
                          <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a moz-do-not-send="true" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a moz-do-not-send="true" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
                        </blockquote>
                        <br>
                      </div>
                    </div>
                  </div>
                  <br>
                  _______________________________________________<br>
                  HW-list mailing list  -  sponsored by <a
                    moz-do-not-send="true" href="http://www.HW.cz"
                    target="_blank">www.HW.cz</a><br>
                  <a moz-do-not-send="true"
                    href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                  <a moz-do-not-send="true"
                    href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
                    target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
                  <br>
                </blockquote>
              </div>
              <br>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>