OT: vyber lepsej skolskej kalkulacky

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Středa Listopad 27 12:58:03 CET 2013

Já se nedivím, sám to dělám stejně. Mám na stole starou TI58, display
má sice už smrt na jazyku, ale stále ještě ji používám. Mně totiž
trochu vadí to "školometské" ovládání různých chytrých kalkulaček,
které člověka nutí aby si napřed zformuloval celý výraz, zapsal a
nechal vypočítat. Jenže moje uvažování spíš vede k tomu, že získám
číslo a pak z něj chci udělat odmocninu, převrácenou hodnotu, arctg
nebo něco takového. A to mnoho kalkulaček nedovoluje :-)

Aleš Procháska