Zapojení servomotoru

jurp jurp na volny.cz
Sobota Listopad 23 15:15:19 CET 2013

Tyhle motorky se zapojovaly hlavnim budicim vinutim (1-2) trvale na
napajeci napeti a podle toho do ktereho pomocneho se pustilo napeti, se
tocil vlevo/vpravo. Pripadne se zapojovalo pres kondenzator to pomocne
paralelne k hlavnimu buducimu. Tak to povoloval i vyrobce.
Jinak v Nachode byli vzdycky ochotni lide, takze pripadny dotaz by asi
nezustal bez odpovedi.

JURP