Zapojení servomotoru

Sobota Listopad 23 12:51:33 CET 2013

Dobré odpoledne přeji,

     mám tu motorek s těmito štítkovými údaji: SERVOMOT 2 J8B2 výrobce
MEZ Náchod určený pro napětí 48V 50 Hz. Před dávnými časy fungoval a
točil se, potom mnoho let ležel ve sklepě a teďka možná přichází čas
jeho druhé slávy. Potřebuji ale zjistit, jak je zapojený. Pokud mne
paměť neklame, je to dvoufázový motor, ale paměť někdy kecá.

     Jedná se o kořist ze zrušené ústředny, kde motor točil regulačním
autotrafem v dobíječi akumulátorů.

     Motor má celkem tři vinutí:

svorky 1-2: 29 ohmů
svorky 3-4: 15 ohmů
svorky 5-6: 15 ohmů

     Na webu nacházím jen nabídky tohoto motoru ke koupi, ale schéma
zapojení nikoli.

     Může někdo prosím zapátrat v paměti a prozradit, jak motor zapojit
a nezničit?

     Děkuji, Saša Svobodová