Re: Balíčky z Číny

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pátek Listopad 22 19:26:13 CET 2013

Tak to je fajn, ze prisli, mozno dorazila neaka lod. Mne sa napriklad raz
stalo, ze balicek nechodil. Tak som reklamoval u dodavatela, a cca do dvoch
tyzdnov zasielka prisla. Zaujimave ale bolo, ze tam boli dve prijimacie
nalepky od posty s datumom. Pekne jedna presne na druhej. A datum na tej
spodnej nalepke sedel s tym, ked prepravca napisal, ze balicek poslal.
Cize, asi to zostalo kdesi na poste, a ked sa reklamovalo, tak ...

Slavo T.