Balíčky z Číny

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Listopad 22 19:14:18 CET 2013

Me se nekolikrat v minulosti stalo, ze kdyz dodani balicku trvalo moc
dlouho, zacal jsem se po nem pidit a napsal jsem dodavateli. Ten
vetsinou odepsal, at jeste pockam a do tydne byl doma.
Byla to asi nahoda, nebo nad tim ti cinani maji moc. Ale pozoroval jsem
to nekolikrat.
Taky jsem si vsiml, ze kdyz neco objednam a zaplatim a nema to tracking
number, tak to odesilaji nejak nahodne, urcite ne hned po objednani. Na
baliku neni zadne datum odeslani, takze se to neda kontrolovat.

Martin Hanek