Rekonstrukce bytu - predpisy

Pátek Listopad 22 07:34:12 CET 2013

Dne 22. listopadu 2013 6:29 Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz> napsal(a):

> Jen pár pro a proti:
> 1.Plyn ano, maso pečené v plynové troubě je jiná chuť , oheň je oheň.
> Rychlejší odezva při regulaci vařiče. Teda pokud nemáte indukci.
> Sklokeramika nevím, nikdy jsem ji neměl.

Proti: cukroví v plynové troubě téměř nejde, nebo jen s omezeními. To samé
> piškoty, bábovky. Ale pokud si na bábovku nepotrpíte nebo ji donese
> tchyně.....

To aby měl člověk dvě trouby, plynovou na maso, elektrickou na cukroví a
bábovky ;-)

Na vaření je IMHO lepší plyn, protože nemá setrvačnost jako elektrická
plotýnka, na pečení je IMHO rozumnější elektrika, protože je menší riziko
připálení.

Plynovou přípojku bych nerušil, stejně jako třeba telefonní linku,
kabelovku apod. - prostě všechno, co do bytu / baráku už vede, tak bych
zachoval i když pro to teď zrovna nemám využití. Pokud je to odpojené, tak
to chleba nežere a v budoucnu bude jednodušší to jen připojit než znova
budovat.

P.K.