Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 21 08:32:08 CET 2013

Povedal som mu, ze je tam kazdy kusok nahrany dvakrat a ze tam moze a
nemusi byt rozdiel.
Nevedel som si inak predstavit ako urobit "uvod" do pocuvania - snad
znenazdajky jedine priskocit k jeho aparature, pustit tam tu
trojminutovu nahravku a cakat kym padne na zadok z toho, ze v
druhykrat nahranom riffe bude pocut zasah ruky bozej :-)

Dňa 21. novembra 2013 8:24, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a: