Citlivost repraku Re: Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

balu@home balu na k-net.fr
Čtvrtek Listopad 21 08:24:25 CET 2013

no a to je chyba. Ked ste mu povedali ze tam moze byt nejaky rozdiel tak
si ho tam nasiel. Treba uplny blind test.
Robil som 10 rokov v radiu. Uz dost otravny zakaznik, ktory vsetko
vedele najlepsie si nevedel vybrat ktora verzia reklamneho spotu je
najlepsia. Stale tam chcel pridat vysky, basy, stredy, stredobasy a
podobne <>viny.
Tak sme mu urobili tro digitalne kopie toho isteho tracku a nechali ho
nech si pocuva a vyberie, ze my pre to nemame taky cit. Po pol hodine
dosiel s tym ze ta tretia je uplne super.
b.