OT: Koupě TV

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Středa Listopad 20 14:38:33 CET 2013

Mám 2 plazmy. Samsung 42" (5 let) a LG  50" (3 roky) obojí provozováno
jako tv a zároveň jako monitor k pc. Samsung má rozlišení jako 4:3, ale
zobrazeni 16:9 jinak pohoda. LG má FULL-HD rozlišení a zobrazuje vše
neboli nic neořezává jak si někdo stěžoval dříve. Nepozoruji ani u
jednoho žádné blikání a jsou v provozu denně.
Milan