OT: Koupě TV

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Listopad 20 12:52:49 CET 2013

Ja jsem sel tedy rovnou do LCD tehdy jeste CCFL (LED byl vykrik
techniky) a vicemene to vsechno hralo plus minus stejne, ale jen z
DVDcka. Jakmile se to pichnulo na antenu tak vsechno bohuzel prevalcoval
Philips. Pisu bohuzel, protoze FW je podle me dost traga - nejvic me
nasira, ze se to nahriva jak CRTcko a po naskoceni obrazu jeste dalsich
cca 5s nereaguje ovladani - takze kdyz nekdo vypne TV a je nahlas a vy
si ji zapnete vecer kdyz uz pulka rodiny spi tak ji proste neztlumite.
Co se tyka obrazu tak je to opravdu skvele - hlavne zadne mapy na pletovce.

Radek Vicek