Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Listopad 18 20:23:04 CET 2013

Dobry vecer,

no konkretny tip pasty Vam neporadim, ale skusim Vam aspon dat tip na to,
koho sa spytat. Skuste pozhanat nejakeho fyzika, ktory sa meranim tepla a
teploty zaobera nie len prakticky, ale aj teoreticky. Pri takychto pracach
totiz treba experimentovat a zvycajne treba dost veci naokolo a medzi inym
aj fixaciu senzorov. Tych fixacnych past bude urcite viac nez dost ale
nebudu zrovna lacne, ale skusit to mozete.

A.