Cim zafixovat termistor do cca 250 stC?

Pondělí Listopad 18 19:09:51 CET 2013

Prisly mi termistory, ktere by mely byt vhodne na extruder pro 3D
tiskarnu, sklenena perlicka asi 1-2mm, predpokladam, ze tu teplotu
vydrzi kdyz se to bezne pouziva...
Plan B je pouzit dodany termoclanek, docela hezky provedeny v kovovem
valecku se sroubenim, vzorky zesilovace od AD jsou na ceste, ale nez
udelam desku.... tak to asi zkusim s tim termistorem a teplotni
charakteristiku promerim.
Otazka je, cim ten termistor fixnout v dire (vyvrtam asi D2,5x4mm do
mosazi), aby to byl el. izolant (termistor 100kOhmu/20st) ale dobre vedl
teplo (to pri tech rozmerech asi neni tak podstatne???) a pritom vydrzel
tu teplotu. Tim pada oblibeny 3-ton epoxy.
Napada me cerveny silikon na motory, ten nejake takove teploty napsane
ma, nebo kamnarsky tmel v tube do pistole, to asi taky nekde mam, tam
jsou hrubsi fragmenty ale nejak precedit v tom kapkovem mnozstvi by to
slo... Ale nevim, co el. vodivost. Ten silikon se mi libi vic.
Nejake dalsi napady?