Re: Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Listopad 17 17:29:05 CET 2013

 17.11.2013, 17:20:55

Ale jo, mam celken slusnou predstavu, k cemu je mozne peroxid pouzit.
Otazka ovsem byla, zda li se tem spatnejm klukum vyplati, patlat se
nekde v garazi s chemiji, nebo radej pouziji vysoce improvizovane
reseni typu 2 PB lahve, popr. si treba sezenou par kg prumyslove
bouchaviny.
Protoze i o tom, jak neobtizne, je prijit k par kg neceho
prumysloveho, tam kde se s tim dela ve velkem, jsem taky cosi zaslech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz