Re: Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Listopad 17 15:49:01 CET 2013

Ako mlady chemik som mohol prist o koncatiny s vybusninou, ktoru som
si vyrabal z peroxidu, pevneho liehu a kyseliny citronovej. Trebars
strelny prach je oproti tomu hracka.
Vraj je tato vybusnina oblubena aj u teroristov, lebo je lahko
vyrobitelna z dostupnych surovin.