Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

Neděle Listopad 17 13:07:26 CET 2013

Pěkné odpoledne,

	já na leptání také používám chlorid železitý, moje otázka byla spíše
teoretická. Jestli třeba celé to zakazování není úplně nadraka.

	Po zkušenostech se smísením 30% peroxidu s 38% kyselinou a vhození
desky kuprexidu se tohoto roztoku docela bojím. Já vím, byla to
ptákovina, ale tenkrát bylo málo informací a ke mne se dostala informace
o tom, že se používá kyselina a peroxid, kde se mi podařilo získat tyto
nebezpečné chemikálie už nevím, ale v dobách mých studií to šlo :-)

	Saša Svobodová