Mírné OT, ale ne tak docela: Peroxid vodíku

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 17 12:48:22 CET 2013

Jestli je ten poprask kvuli leptani plosnaku, tak ja uz davno pouzivam
chlorid  zelezity.
Koupil jsem nekde z Grafochemy asi 5 l flasku pred x lety ( zahlubovac
na med)
a dodnes to velmi pekne lepta. Hlavne s tim muzu blbnout v obyvaku pokud
zachovam "cistotu" okolo leptani.
Nic nesmrdi, obcas v tom splachnu i prst  :-)
Kdyz jsem parkrat pouzival kyselinu a peroxid, tak to jinde nez venku
neslo :-(