Re: Jak na legální aktivaci Windows XP

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Neděle Listopad 10 08:47:09 CET 2013

Zadal jsem to googlovi - ULCPC = ultra-low-cost personal computer
Podle toho, co jsem zatim nasel, tak tam asi normalni XP nepujdou, chce to
tu verzi od Aceru
Napiste presne typ toho notebooku.
Jo, potrapilo to zrejme vic lidi...

-----Původní zpráva-----
From: Alexandra Svobodová
Sent: Sunday, November 10, 2013 8:20 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Jak na legální aktivaci Windows XP

Dobré ráno,

instalačku XP se SP3 právě stahuji, bude to trvat asi dvě hodiny, takže
pak budu pokračovat v pokusech. Mne ta aktivace nevadí, ale vadí mi, že
mi systém nedá ani těch 30 dní na vyzkoušení jako mi to dalo při všech
jiných instalacích na všechny ostatní počítače. Po naběhnutí systému
bych do něj nacpala všechny ovladače a pak by šla aktivace i po
internetu, snad. Je už celkem slušná doba, takže asi ještě zkusím ten
telefon.

Našla jsem ale rozdíl v nálepkách:

Na stolních počítačích je na nálepce: Microsoft Windows XP Home Edition
OEM Software

Na mém notebooku je na nálepce: Microsoft Windows XP Home Edition  Acer
Incorporated

A na notebooku od bráchy je: Microsoft Windows XP Home Edition ULCPC
Acer Incorporated

A právě ten od bráchy mne teďka trápí a nefunguje, ta zkratka ULCPC
bude něco znamenat, včera jsem si ji všimla až před tím, co jsem šla
spát, takže dneska zkusím zjistit, co to vlastně znamená.

Instalace proběhne dobře, všechno šlape jak má, jen to chvilku trvá,
ale to bude tím, že mám starou flashku a tím pádem není tak rychlá, jak
by mohla být. Mazat si USB disk ale nehodlám, takže to musí být přes ty
flashdisky. Notebook totiž nemá mechaniku za což by někdo zasloužil...
až si budu kupovat nějaký nový počítač, tak je jasné, že bude mít
nějakou točící mechaniku, protože bez ní je to nadraka.

Před koncem pokusů mne začaly přepadat myšlenky, že mít čistý systém je
možná blbost. Dneska se o to chci zase pokusit.

Saša Svobodová