RE: Jak na legální aktivaci Windows XP

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Neděle Listopad 10 00:17:35 CET 2013

Dobry den,
jeste je jedna moznost.
Vytahnout disk, nainstalovat jej na jinem PC a dat zpet.
Aby to dobre fungovalo MUSI byt vypnut rezim AHCI, IDE mit v rezimu Legacy.
Urcite doporucuji instalovat min SP2.
Pred vracenim zpet system naktivujte (stejne se to bude stazit aktivovat
znovu),
ale aktualizujte min. na SP3.

Slavek