Jak na legální aktivaci Windows XP

Neděle Listopad 10 00:09:57 CET 2013

Dobré ráno,

	tak toto je už nad moje síly.

	Víte co mne ale nejvíce deptá? Když po hodině instalace systému vidím
tohle http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/obrazky/depka.jpg a
není z toho jiné cesty než pomocí vypínače. Toto se stává po čisté
instalaci při prvním spouštění a pokusu o aktivaci. Při všech další se
aktivační služba sice spustí, ale chybí tam ta čísla ID a tudíž to nejde
aktivovat po telefonu a po internetu také ne, protože tam ještě nejdou
ovladače a ty mi blbeček nechce vzít, dokud nebude aktivovaný... Je toto
normální?

	Instalační pokusy trvají vždy dlouho, protože notebook nemá DVD
mechaniku a tak všechno musím nejprve na jednom počítači překlopit na
USB disk a pak to cpát do notebooku a to trvá a trvá...

	Saša Svobodová