Zesik pro basu Re: Rozdil mezi TL072 a 082

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Listopad 7 09:36:31 CET 2013

> Jako koncový stupeň jsem nakonec použil modul TIPA PT006
> (http://www.tipa.eu/cz/stavebnice-tipa-pt006-zesilovac-2x100w-s-tda7293stavebnice/d-86223/),
> do 4 Ohm zátěže to nacpe zhruba 80 W, což mi zatím stačí (problém je
> spíš mizerné repro).
ten modul planuju pouzit take ;-) mimochodem tenhle svab mam i v tom
kombu od Ibaneze

Pravda je, že kolega má 30 W kytarové kombo a úplně
> v klidu mi tu basu zahluší.
ja to vim - proste basa neprolejza stejne jako kejtra

> Předzesilovač mám v klasickém neinvertujícím zapojení TL072, na vstupu
> odpor 1M. Překvapilo mě, jak málo signálu z basy leze - zhruba je to
> kolem 10 - 30 mV, z el. kytary leze řádově víc.
a vy mate predpokladam basu pasivni...co tam mate za snimace? jake mate
nastavene zesileni? a jak mate udelanou regulaci zisku?

> Další je ekvalizér - řeším jen hloubky a výšky, používám zpětnovazební
> Baxandall. Zatím jsem necítil potřebu ladit ve více pásmech, stejně
> většinou hraju se vším na středu.
asi tak

> A to je vše. Původně jsem chtěl udělat ještě zkreslený kanál, ale
> nakonec to budu řešit krabičkou.
ja az zase bude nejaka koruna tak planuju si koupit Pandoru mini - je
tam v podstate vsechno co clovek potrebuje (vcetne bicich patternu) a
zaroven to clovek muze vzit sebou kamkoliv a trenovat jen pres to a
sluchatka
ja to ted dost zvazuju a vychazi mi to tak, ze asi udelam oddelene hlavu
a reprobox - jednak mi to umozni se pichnout i na jine bedny nez moje,
pripadne je obmnenovat - podle toho kam pujdu
celkove se s tim lepe manipuluje

> Jak se ukázalo, největší problém bude repro. Zatím jedu na 2x ARN6604 v
> uzavřené bedně cca 40 l, abych alespoň odzkoušel zesilovač. Zvuk není
> úplně špatný, ale mají dost malou citlivost a ukrutně málo výšek. Další
> verze bude mít zřejmě
> http://www.eminence.com/speakers/speaker-detail/?model=Basslite_S2010 ,
> ale pořád váhám. Přestože je to jeden z nejlevnějších rozumných repráků,
> cena mě pořád trochu odrazuje. Bedna mi s tímto reprem vychází
> bassreflexová zhruba 60 l.

a to chcete 2x 10"? me to neprijde moc stastne - 10" se vetsinou
pouzivaji v bedne po ctyrech
ja to asi vyresim kompromisem - bednu udelam s 2x 12" a vubec se nebudu
rozpakovat pouzit treba repraky od Fane napr.:
http://eshop.prodance.cz/sovereign-12200lt-8-ohm-ii/d-96088/

sice to

a to moje kombo asi vykucham a udelam z nej jen reprobox s jednim 15"
reprakem co tam je...