[OT[ Zakaz prodej vysavacu?

Pondělí Listopad 4 15:27:52 CET 2013

Jasně, může za to Apple... ostatní výrobci si nevybírají konektory, jaké se
jim zrovna líbí?

IMHO by ta úspora byla stejně minimální nebo žádná. 99% zákazníků si stejně
koupí telefon včetně nabíječky, po samotných telefonech by byla minimální
poptávka.

V každém případě je na výrobci, jakou obchodní strategii si zvolí. Ale aby
mu to někdo nařizoval...

P.K.