[OT[ Zakaz prodej vysavacu?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 4 15:19:11 CET 2013

 4.11.2013, 15:10:48

Puvodni idea byla takova, ze pristroje i nabijecky budou elektricky i
konektorove kompatabilni.
Na prodejne by pak stacilo mit 1 ci 2 modely nabijec pro vsechny
pristroje. Uspora by byla dana jednak vetsi seriovosti tech nabijecek,
a druhak, mensi krabici s pristroji ( dnes neni zadnou vyjimkou, ze
kvuli nabijecce je krabice 2x vetsi nez by bylo nutne pro samotny
pristroj).
IMHO ta idea tise vysumela s uspechem iFounu.
Domnivat se ze jabko bude dodrzovat nejake narizeni muze jen naprosty
blb.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz