[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 31 14:22:36 CEST 2013

No to naredeni je prave problem, protoze to redidlo zpusobuje
nehomogenitu te epoxidove barvy - protoze ta netuhne tak, ze vyschnou
tekave latky. Ta tuhne v celem objemu a jak se redidlo ma snahu odparit
tak vytvari v tom tuhnoucim filmu pory.

Tohle je ta barva, kterou jsem to valeckoval - je to podle cuchu jako
normalni epoxid - bezne epoxidove barvy smrdi jinak.
Jak vidim tak u te neni dovoleno ani airless strikani.

Viton RK 973 OIL
Je určen k finální vysoce chemicky a mechanicky odolné povrchové úpravě
minerálních a ocelových nádrží, jímek, septiků, odlučovačů, separátorů a
podlah. Systém je certifikován podle DIN EN 858-1 nezávislým
akreditovaným institutem v Německu. Odolává ropným látkám, biodieslu,
olejům, demineralizované vodě, zvýšené vlhkosti, trvalému ponoru,
roztokům zředěných kyselin a louhů. Lze aplikovat pouze natíráním nebo
válečkováním. Vhodnou podkladní vrstvou na minerální podklad je např. RK
975 STOPPER.
Tužení: 5:1 hmotnostně tvrdidlem RK 511 UV
Odstín: VIT 5012, VIT 6033, VIT 7044
Balení: 15kg

Priznam se, ze od te doby co me kamarad zasobuje jeho barvama (vyrabi
vyhradne pro prumysl) tak mi nesmi normalni barvy z maloobchodu do
baraku. Je to neuveritelnej rozdil v kvalite - navic je to delane na to
aby to odsejpalo - takze na jednu vrstvu nanesete 4x vic sucheho filmu
nez normalni barvou a navic je to za hodinu suche - coz treba me stve
protoze si nemuzu rozmichat vic nez kilo barvy.

RV