[OT] Koroze tlak. nadoby u vodarny

Pátek Květen 31 10:11:28 CEST 2013

Varit by se melo na zdravy plech, obecne je to pak o vybaveni a o tom jak
moc to clovek umi a jak moc je ochoten tomu venovat casu, Jinak souhlas i
tvrde pajeni problem resi.
Epoxidva barvy, nevim jak ta vase, ale vetsina expox barev se da nanaset
strikanim vzduchem i vylevanim, jen se musi trochu naredit, zpravidla je
pro to urceno bezne redidlo S6300.
Mam v celku dobre zkusenosti s EPOLEX S2321, nemnoze prave na nadrze u
motorek a podobne.
Podrobneji treba zde http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/23.htm
M.