PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Milos Sula sula na rps.cz
Pondělí Květen 27 16:41:24 CEST 2013

Tak jsem si vzal Vaši radu k srdci a dopsal par radku pro klid duše:

#byte ANSELA=0x18C
ANSELA=0x00;
#byte ANSELB=0x18D
ANSELB=0x00;
#byte CPSCON0=0x1E
#bit  CPSON = CPSCON0.7
CPSON=0;
#byte ADCON0=0x9D
ADCON0=0;

Změna žádná, bez kondenzátorů na vstupech to reaguje stále na dotek
kovovým předmětem na všech vstupech. Teď jsem testoval i RB a chová se
to stejně. Zajimavé , že třeba na PIC 16F628 to fungovalo spolehlivě.
Co Vám připadá za problém s pull-up na RB ? Tam mám připojený na vstup
rotační enkodér. Ten funguje bezvadně, ovšem, než se opět dotknu něčím
kovovým vstupu :)

Miloš