rubidium po stvrte

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Květen 26 19:25:32 CEST 2013

Ja mam jeden RB normal, kde je lampa v cudu.  Stav LOCK nastane
priblizne do 5 sec od zapnutí. U funkcniho je to cca 2 minuty .
Pokud  ten vadny  natopim a porovnam s dlouhodobe zavesenym GPS normalem
mam tam periodu 410minut.
Pravda je, ze jsem pred tim nastavil ten vystupni kmitocet pomoci
ladiciho napeti , pred tim byla perioda okolo 40 minut.
Bezne pokojove podminky, pokud se v mistosti ochladilo o cca 10 stupnu
perioda se zvetsila na 490 minut.
Coz ukazuje, ze i ten OCXO v normalu rubidiem doladovany je ve stavu bez
zavesu velmi presny.

Funkcni normal  ma   periodu  600 minut -10 hodin ( s GPS ) a pri
ochlazeni o onech 10 stupnu se to zmeni o cca 10-30 minut.
Nekdy do plusu, nekdy do minusu.
Dlouhodobe mereno pomoci METEXU pripojeneho k PC. Vystupy obou normalu (
GPS +RB ) byly pres oddelovaci trafka v serii,
pred trafkem nastaveno delicem stejne  napeti  a mereno napeti tech
serove zapojenych vinuti.