poradte tavidlo z dx

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Květen 26 18:56:10 CEST 2013

Ano, kalafuna natahuje vzdušnou vlhkost. Proti tomu je opět obranou
velmi řídký roztok.

Můj roztok vznikal tak, že jsem asi před 30ti lety do malé lahvičky od
3% kysličníku z lékárny udělal roztok asi 4díly lihu na 1 díl kalafuny.
Od té doby stále přilévám jen líh. Teprve teď má roztok správné ředění :-).

Martin.