poradte tavidlo z dx

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Neděle Květen 26 18:41:21 CEST 2013

Zdravím,

používám to tak stále.  Pokud desky uschnou na topení, tak to neprská.
Pokud někde v místnosti, tak prskaj. Asi to natahne  vzdušnou vlhkost.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
Datum: 26. 5. 2013
Předmět: Re: poradte tavidlo z dx

"Hm, hm.

Este v casoch mojej elektrotechnickej puberty som si rozpustil cosi
kolofonie v denaturaku (do nasyteneho roztoku, t.j. na spodku flasticky
zostal maglajz z nerozpustenej drvenej kolofonie), a pouzival som ho ako
povrchovu upravu DPS po leptani. Pamatam sa, ze to vzdy bolo treba nechat
poriadne uschnut, lebo ked som bol nedockavy, tak to neprijemne prskalo.

Ale je fakt, ze to mohlo byt aj tym denaturakom, a v konecnom dosledku
ktovie co zac bola aj ta kolofonia...

wek