Kontakty rele pri malem napeti

Pátek Květen 24 11:10:23 CEST 2013

Jej já jsem začal psát myšlenku a pak jsem na ní zapomněl :-) Není
náhodou relé v takové aplikaci trochu přežitek? Nezpůsobí příkon cívky
větší výkonovou ztrátu než sepnutý FET? Mimo to relé bych tady považoval
za docela slušné kurvítko :-)
Anděl

> Není náhodou relé v takové aplikaci trochu přežitek? Nezpůsobí příkon
> cívky větší výkonovou ztrátu než

>>> problém. Proto také všechny ústředny měly fritování sice přes velké