Re: Re: OT: palubní deska vs. lepící páska

Čtvrtek Květen 23 11:27:29 CEST 2013

Dne 23. května 2013 11:20 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> Kdyz on tablet na drzaku je docela zatez na pace. Tam bych na lepidlo
> moc nespolehal - kdyz auto chyti nejakou diru tak je pretizeni znacne.

No to si musí každý soudruh zvážit sám, jestli je oboustranka vhodné
řešení na danou aplikaci. Šroub, vrut, svár nebo rez je samozřejmě
mnohem pevnější spojení ;)

K navigacím bývá takové samolepící kolečko pro přísavku, držák
navigace a tabletu bude IMHO mechanicky hodně podobný. Základ úspěchu
je ale rovná plocha, v tom focusu je to nemožné přilepit, protože
kolečko pořád houpe jako stůl s jednou kratší nohou. (A k tomu povrch
jako takový k lepení nevhodný.)

P.K.