RE: OT: palubní deska vs. lepící páska

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Květen 23 11:26:22 CEST 2013

pohledejte něco od Brodit - mají držák snad do každého auta
http://brodit.cz/

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Thursday, May 23, 2013 11:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: palubní deska vs. lepící páska

Dne 23. května 2013 10:54 Milos Sula <sula na rps.cz> napsal(a):
> Zdravím,
>  Potřebuji připevnit k palubovce vzpěru k tabletu , bez vrtání a
> permanentního lepení. Vyzkoušel jsem už 4 lepící pásky, ale přilnavost
> k palubovce je nulová.

Zkoušel jste pásku od 3M? Teď jsem lepil ovládací tlačítko handfree sady a
drží to, ale je to tam týden. Byla to nějaká oboustranka od 3M, zbylo to od
držáků čteček čárového kódu. (Bylo to tvarově připravené pro ten držák,
vystřihnul jsem si z toho potřebný kousek.)

Problém palubek může být v tom, že nemají ideálně rovný povrch, např.
v jedničkovém focusu má povrch úplně nevhodný tvar na montáž čehokoliv, tj.
část kulové roviny, navíc je tak nějak hladký a lesklý, že na tom nic
nedrží.

P.K.