Datovy tarif M2M

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 22 22:49:34 CEST 2013

Dne 22.5.2013 22:08, Petr Zahradnik napsal(a):
> Původní zpráva ze dne 22.5.2013 od Kuba Jan:

> Teda do svého mi strčil?

> A ve svém jsi to hned na místě nevyzkoušel?
Ne, bohužel protože jsem jim před tím řekl, že telefon nemám a že  v
telefonu nemám ani simku a že nemám jak volat
( chtěl jsem aby mi to vyřídili oni, pte jsem čekal nějakou zradu ) tak
mě bylo blbý před nima vyndat telefon a rvát z něj ven simku :-(

> Ufff.

> To je nějaké hodně zajímavé. Já jsem ji zkoušel ve starém smartphone
> od HTC (s Windows Mobile), protože bylo třeba uskutečnit hovor,
To udělal ten maník na prodejně. Zavolal s tím kolegyni, krátce to
"profouk" zavěsil a
tak za 5 minut už fungoval NET v mobilu.
>   jinak
> ji mám v tom USB modemu od T-Mobile. Ale teď jsem ji schválně strčil i
> do staré Nokia 6310i, kterou jsem vyhrabal až ze dna šuplíku, a v
> pohodě v tom také jede, zaregistruje se a ukáže Mobil CZ.
Jo, všem to funguje, jenom mě ne. Já jsem prostě smolař.
Holt tam zejtra půjdu znova a vezmu si všechny fény co mám s sebou :-)