Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Květen 22 22:08:07 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 22.5.2013 od Kuba Jan:

> A pak si vzal tu SIM-ku a že to vyzkouší  - strči jí do telefonu ...

Teda do svého mi strčil?

> .........a žádný problém! SIMka se zaregistrovala, tak zkoušel
> internet, ten nefungoval, ale bylo třeba udělat nějaký odchozí hovor
> a pak už to fungovalo. Vypadal jsem jako blbec, kterej neumí strčit
> kartu do telefonu. Tak jsem pokorně poděkoval a odešel.

A ve svém jsi to hned na místě nevyzkoušel?

> No a teď doma to zas strčím do telefonu a zas to nejde :-(

Ufff.

> Vyzkoušel jsem 6 různých mobilních telefonů co jsem našel, ani v
> jednom se SIMka nezaregistruje, ani ve staré N 5110 Prostě zas dělá
> mrtvýho brouka. Zkoušel jsem všechno možný. Tak nevím co s tím, do
> tý prodejny už se mi nechce :-(

To je nějaké hodně zajímavé. Já jsem ji zkoušel ve starém smartphone
od HTC (s Windows Mobile), protože bylo třeba uskutečnit hovor, jinak
ji mám v tom USB modemu od T-Mobile. Ale teď jsem ji schválně strčil i
do staré Nokia 6310i, kterou jsem vyhrabal až ze dna šuplíku, a v
pohodě v tom také jede, zaregistruje se a ukáže Mobil CZ.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem