Re: OT (naposledy :-)) Češtinské okénko

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Květen 19 22:16:42 CEST 2013

Já bych tedy byl pro zachování občasných jazykových okének, přeci jen se
stává, že lidé neví, jak správně česky napsat nějaké hw věci. Čeština je pro
odborné diskuse velmi dobrý jazyk, neb je poměrně systematicky utvářená.
Občas je ale potřeba se dohodnout, jak nějaký nový termín správně překládat,
případně se dozvědět, že vlastně až tak nový není a jak byl už dávno
přeložen.

Jen se to nesmí zvrtnout v nekonečné kecy o všem a o ničem, případně výlevy
a invektivy. - To by měl admin tvrdě potírat.

PH

From: "Pavel Troller" <patrol na sinus.cz>
Jojo, rozumím... Chápu. Když má někdo tolik starostí s registrací pro
DopisOnline, tak mu na jazyk nezbývá čas ani nálada :-) :-) :-)..
Ale fakt, nic ve zlém, jsou tam 3 smajlíci, opravdu nic proti :-). Já jen.
že třeba tohle by zase nestálo za to sem psát mně :-).

Takže se ukazuje rozumná ta změna režimu od zítřka, je vidět, že je třeba
jako sůl :-).