[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Květen 17 14:59:54 CEST 2013

Jedine ems, tam posta vrati CELE postovne pokud prekroci dodaci dobu a ta je, pokud jste si napr. poslal vcera, dnes do 10:00 hod. Proto si to pekelne hlida.

Na doporucene psani nespolehejte, ze dojde druhy den, nekdy neni ani naskenovano dodani. Navic odpoednost za ztratu je jen parset korun. I kdyz vas typ zasilky je spise cenne psani.

Odesláno z iPadu