[OT] DopisOnline (postservis.cz)

Čtvrtek Květen 16 11:27:45 CEST 2013

Dne 16. května 2013 10:49 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal(a):
> Takze na jednu stranu dokonala technicka reseni, na druhou stranu nesmyslne
> povinnosti, naprosto nesouvisejici "sluzby" (jo, taky jsem si mohl koupit
> omalovanky, hrnecek s krteckem a bakugany - at je to posledni, co chce,
> zjevne to nema nic spolecneho s postou) a lidi, co jsou v nekterych
> pripadech schopni pochopit nejvyse cisla na kalendari. To trochu zamrzi a
> celkem si dovedu predstavit, jak je RV, kdyz obcas podobne reakce cte.

Když už rejpem do pošty, já osobně s ní mám převážně dobrý zkušenosti,
ale teď jsem měl jednu špatnou - obyčejný doporučený dopis (= žádný
balíček, nic velkého, jen placatá obálka formátu A5), který by měl
dojít do druhého dne, doručovala 6 pracovních dní. Když už to bylo
týden a zásilka nikde, začal jsem po ní pátrat, sehnal podací číslo a
ve sledování zásilek byl ten týden jenom jeden údaj a to že zásilka
byla podána. Na infolince ČP mi potvrdili to samé, a že to musí
reklamovat odesílatel. Tak jsem ho kontaktoval, slíbil, že druhý den
to udělá - no a druhý den zásilka příšla (včera). A do systému
sledování zásilek naskákaly tři údaje: zásilka připravována na dodací
poště, zásilka doručována dne a zásilka dodána dne. Místo odeslání a
dodací adresa jsou od sebe 50km i když je fakt, že to asi muselo jít
přes Prahu.

(V zásilce byl velkej i malej TP od auta, který jsme koupili, tak jsme
byli značně nervózní, co budeme dělat, když to pošta ztratí a nenajde,
tj. jestli půjde vůbec auto přihlásit.)

P.K.