[OT] DopisOnline (postservis.cz)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 17 10:44:54 CEST 2013

Dobry den,

pokud chcete mit naprostou jistotu a chcete posilat pravidelneji tak
jedine jiste reseni je vyrobit testovaci PDF a zaslat ho nasim
obchodniku, aby se to projelo SW co generuje spool soubory pro tiskarnu.

Ono je prave problem, ze format PDF je proti zazite predstave velmi
variabilni kontejner dat a to co generuji nektere SW jsou opravdu
zverstva - nedavno se zde resilo PDF z nejakeho ruskeho OCR
AbbyFineReader, ktery k nam firma posilala (nechapu proc to tak delala).
V PDF byl vlozen text ziskany z OCR prevodu, pres to jako dalsi vrstva
cisty sken jako obrazek a jako nejvyssi viditelna vrstva byl vystup
slozeny nejakym prunikem - tedy vlastni pismenka textu mela kazde svoji
interpretaci jako maly obrazek - takze slovo Faktura bylo sedm malych
obrazku vedle sebe.

Tohle se proste neda nejak jednoduse automaticky analyzovat.

Jinak uz druhy den zde resime jak zakaznikum pomoci a zrejme behem
dneska udelame nejakej web formular, kterym jednak ukazeme ty vyrezy
(aby si to mohl kazdej zkontrolovat) a pak se pokusime udelat aspon
zakladni testy - zda jsou fonty, zda neni zakazan tisk atd.

Radek Vicek