[OT] DopisOnline (postservis.cz)

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Květen 17 09:56:55 CEST 2013

On 16.5.2013 13:41, RV wrote:
> Ta sluzba bezi uz davno a propagaci mela slusnou - sly celostatni

Dobrý den, mohu mít také jeden dotaz?
Koukl jsem na specifikaci PDF pro DopisOnline NEW a opravdu nevím, jak
bych alespoň zkontroloval můj PDF. Představte si, že mám nějaký program
a z něj vypadne nějaké PDF. A teď si přečtu vašich 30 bodů specifikace,
kde je např. "přiřadit dokumentu barevný profil CMYK: ISO Coated
FOGRA39". Sice vím, co znamená CMYK, ale netuším, jak zjistit, zda
generátor PDF CMYK použil a jestli zrovna ten požadovný. Máte nějakou
testovací službu na webu, kam by se PDF poslalo a zobrazil by se buď
výsledek, jaký bude po vašem zpracování, nebo soupis bodů nevyhovujících
požadované specifikaci apod.? Jako neregistrovaný se nikam dál na webu
nedostanu, takže jestli tam něco podobného máte, tak to nevidím a proto
se ptám.
Předem díky za odpověď
PM