Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik
JP
dodo.hw na jnc.cz
Středa Květen 15 17:20:13 CEST 2013
Uplne bych to nezatracoval, ale jen takova mala technicka, kdyz nebudete
brzdit, tak vam za par mesicu zreznou kotouce, ze je muzete vymenit
(stani venku) ;-)
Pokud teda nebudou z keramiky, nebo radne nenaolejovane.
JP
On 13.5.2013 21:16, Pavel Kutina wrote:
> Jak nic extra? Co bych dal za 20kW na pet vterin pri rozjezdu
> "zadarmo"... Kdyz necham zapnuty palubni pocitac na okamzitou
> spotrebu, tak se na nej nesmim pri rozjezdech prvnich par vterin
> koukat, prece jen uz jsem starsi pan a cisla 50l/100km mi nedelaji
> dobre (a to to vic neukazuje jen proto, ze to vic neumi) - a kdyz si
> uvedomim, ze ten deci nafty to sezralo jen proto, ze ten pitomec prede
> mnou nevi, kde ma to jeho auto dvojku, nebo ze si ty baby u prechodu
> jenom povidaj, ale prechazet nebude zadna, tak to vazne nepotesi.
> Takhle by ta uz jednou vydana energie neprisla uplne nazmar (a krome
> toho to bude nezanedbatelne setrit brzdy).
>
> Ted uz to jen rozumne mechanicky zjednodusit, jinak to bude cosi jako
> dvouhmotovy setrvacnik, tj. kurvitko, ktere je dobre predevsim k tomu,
> aby potlacovalo jevy, ktere vzniknou jeho instalaci :)
>
> Pavel Kutina
>
Další informace o konferenci Hw-list