Volvo - pohon vozidla - rekuperacni setrvacnik

JP dodo.hw na jnc.cz
Středa Květen 15 17:20:13 CEST 2013

Uplne bych to nezatracoval, ale jen takova mala technicka, kdyz nebudete
brzdit, tak vam za par mesicu zreznou kotouce, ze je muzete vymenit
(stani venku) ;-)
Pokud teda nebudou z keramiky, nebo radne nenaolejovane.

JP